Naše další video vzniklo ve spolupráci se Zaměstnaneckou pojišťovnou Škoda, která byla založena v roce 1992. Pojišťovna pečuje celkem o 145 000 klientů. (pozn. K 31. 12. 2022 byl pojistný kmen ZPŠ 144 455 pojištěnců).
S nadšením jsme se pustili do zkoumání témat a to konkrétně: Pojištění, zdraví a prevence. Abychom udrželi nezávislost našeho obsahu, rozhodli jsme se přenechat odměnu právě vám, našim respondentům, za vaše odpovědi na naše otázky.
U otázky ohledně pojišťovny jsme nezůstali a rozhodli se zjistit, zda naši respondenti znají číslo své pojišťovny, a zda jsou mezi nimi i zaměstnanci Škoda Auto. A pro ty z vás, kteří by se rádi stali klienty ZPŠ, máme malou informaci: Není nutné být zaměstnancem škodovky!
Ale nejen o pojištění se dnes jednalo. Zjišťovali jsme, jaké benefity nejčastěji respondenti využívají a jak pečují o své zdraví, protože prevence je základ. Zazněly odpovědi jako příspěvek proti klíšťové encefalitidě, dentální hygiena nebo „sportovní sleva“, kdy vám vrátí pojišťovna peníze za permanentku.
Výčet všech benefitů pojišťovny naleznete na webových stránkách.
Děkujeme, že se účastníte našich průzkumů.